Office 2010 Professional Plus
- angleščina
- nemščina
- francoščina
- italijanščina
- portugalščina
- španščina
- ruščina
- hrvaščina
- madžarščina
- romunščina
- + veliko ostalih jezikov
Imamo boljšo alternativo:
Office 2013 Professional PlusAlternativni izdelek
Office 2013 Professional Plus
Pridobite več za enako ali nižjo ceno!
Zahtevani izdelek
Office 2010 Professional Plus
- Prenosljiv (spletna aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, Sharepoint in Lync
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Združljiv s storitvami oddaljenega namizja (RDS)
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 8.1 ali starejše
Alternativni izdelek
Office 2013 Professional Plus
- Prenosljiv (spletna aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath in Lync
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Združljiv s storitvami oddaljenega namizja (RDS)
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 10 ali starejše
- Prenosljiv (spletna aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, Sharepoint in Lync
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Združljiv s storitvami oddaljenega namizja (RDS)
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 8.1 ali starejše
- Potrdilo o programski opremi
- Dokumentacija v skladu z zakonodajo EU
- Potrditev nakupa (račun)
- Namestitvena datoteka za prenos
Priporočamo tudi
Office 2010 Professional Plus
Naredite več v krajšem času s pomočjo zbirke orodij Microsoft Office 2010 Professional Plus. Ta obsega vse znane aplikacije, ki ste jih že vajeni: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher in Access za delo s podatkovnimi bazami. Ta zbirka programske opreme pa vključuje še dodatne tri aplikacije, optimizirane za mala in velika podjetja. To so aplikacije InfoPath 2010, SharePoint Workspace 2010 in Lync 2010.
Udejanjite svoje ideje z ustvarjanjem besedilnih dokumentov, predstavitev ali tabel in jim zagotovite ravno pravi videz, da bodo navdušile vsakogar, ki si jih bo ogledal.
aplikacij.
enostavne izračune kot za razširjene podatke, ki jih je potrebno analizirati in prilagoditi način njihovega prikaza. Razdelitev na vrstice in stolpce omogoča različne načine dodajanja podatkov, njihovo razvrščanje, filtriranje, oblikovanje v tabele ali grafe zanimivega in privlačnega videza. Prihranil vam bo čas, saj preučuje vhodne vzorce podatkov in omogoča funkcijo samodejnega zapolnjevanja celic.
podpira tudi funkcijo, s pomočjo katere lahko predmete v predstavitev preprosto povlečete, zaradi česar je dodajanje podatkov in zanimiv elementov vanje še toliko enostavnejše.
nabiralniku. »Hitri koraki« omogočajo hitro izvajanje pogostih opravil. Opozorilo »Preden pošljete …« poskuša obvarovati pošiljatelja pred tem, da bi zasebno sporočilo poslal tisočim prejemnikom.