Office 2013 Home and Business
- angleščina
- nemščina
- francoščina
- italijanščina
- portugalščina
- španščina
- ruščina
- hrvaščina
- madžarščina
- romunščina
- + veliko ostalih jezikov
Imamo boljšo alternativo:
Office 2013 Professional PlusAlternativni izdelek
Office 2013 Professional Plus
Pridobite več za enako ali nižjo ceno!
Zahtevani izdelek
Office 2013 Home and Business
- Prenosljiv (telefonska aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote in Outlook
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 10 ali starejše
Alternativni izdelek
Office 2013 Professional Plus
- Prenosljiv (spletna aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath in Lync
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Združljiv s storitvami oddaljenega namizja (RDS)
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 10 ali starejše
- Prenosljiv (telefonska aktivacija)
- Za 1 napravo
- Vsebina: Word, Excel, PowerPoint, OneNote in Outlook
- Doživljenska uporaba
- Združljiv z operacijskim sistemom Windows
- Priporočljivo za operacijske sisteme Windows 10 ali starejše
- Potrdilo o programski opremi
- Dokumentacija v skladu z zakonodajo EU
- Potrditev nakupa (račun)
- Namestitvena datoteka za prenos
Priporočamo tudi
Office 2013 Home and Business
Microsoft Office Home & Business 2013 je tradicionalen maloprodajni paket s licenco za uporabo na samo enem računalniku. Ta Office vsebuje osnovne aplikacjie Word, Excel, PowerPoint in OneNote plus Outlook
Office 2013 omogoča uporabnikom dostop do dokumentov kadarkoli, z katerekoli naprave. Ustvarite svoj Microsoftov račun in urejajte svoje dokumente zasebno, kljub temu da uporabljate skupni računalnik! Poleg tega, s spletnim oblakom OneDrive lahko varno naložite in delite svoje datoteke.
Torej, kaj je novega?
Word na svoji orodni vrstici ima nov zavihek Oblikovanje, ki olajša uporabo različnih oblikovalnih funkcij in pomaga razumeti, kako med seboj sodelujejo.
Excel ima zdaj več intuitivnih funkcij, kot na primer QuickAnalysis (Hitra Analiza). Ta funkcija vam omogoča najti najbolj primerno orodje za urejanje vaših podatkov in pogledati predogled sprememb, preden jih shranite.
PowerPoint vam predstavlja različne izboljšave, ki vam dajejo možnost prilagoditi svojo predstavitev še več kot nekoč. Vrhunsko se boste zabavljali z dokumenti v PowerPoint na napravah na dotik, ker zdaj lahko pomaknete, tapnete, povečate in pomanjšate svojo cesto skozi predstavitev.
OneNote vam omogoča vstavljanje novih medijev, kot na primer zajem zaslona, na še hitrejši in bolj udoben način.
Outlook poskrbi, da je vaše poslovanje obsežnejše, hkrati tudi časovno učinkovito. Zdaj lahko načrtujete spletna srečanja, vključite vremensko napoved v svoje načrte in ogledate koledarje vaših sodelavcev, da najdete ustrezni čas za komunikacijo.